Obchodní podmínky a reklamační řád
1. Úvodní ustanovení
1.1. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.bigmall.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti smluvních stran při uzavření kupní smlouvy (dále jen „smlouva“), jako i práva a povinnosti z vad zboží. Obchodní podmínky také poskytují poučení, které je prodávající dle zákona povinen učinit vůči spotřebiteli.
1.2. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smlouva se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „NOZ“), a to zejména ustanoveními o kupní smlouvě § 2079 a násl. NOZ. Touto právní úpravou se smlouva řídí bez ohledu na to, zda na straně kupující vystupuje podnikatel nebo spotřebitel.
1.3. V případě, že je kupující spotřebitelem, uplatní se navíc také ustanovení o ochraně spotřebitele dle § 1810 – § 1840 NOZ a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „ZOS“). V takovém případě jde o tzv. spotřebitelskou smlouvu.
2. Vymezení pojmů
2.1. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
2.2. Za podnikatele se mimo jiné považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.
2.3. Spotřebitelská smlouva je smlouva, kterou se spotřebitelem uzavírá podnikatel.
3. Identifikace prodávajícího
Tento internetový obchod provozuje fyzická osoba Jan Kotík - SWIFT, IČO 73577855, DIČ CZ8112263049, se sídlem Dělnická 661/3, 500 04 Hradec Králové, zapsaná v fyzická osoba je v evidenci Živnostenského úřadu v Hradci Králové, evidenční číslo v Živ. rej.: 30999, jako prodávající (dále jen „Jan Kotík“ nebo „Prodávající“). Další informace a kontakty naleznete na našich stránkách.
4. Označení zboží a popis jeho hlavních činností
Označení a vlastnosti zboží jsou uvedeny u každého jednotlivého výrobku na našich internetových stránkách www.bigmall.cz.
5. Cena zboží včetně všech daní a poplatků
5.1. Na internetových stránkách je při každém výrobku uváděna cena výrobku, ke které se přičítají pouze náklady na dopravu zboží (viz níže).
5.2. Ceny jsou zásadně uváděny s DPH. V opačném případě, že jde o cenu bez DPH, je zřetelně uvedeno u každého výrobku.
5.3. Ceny jsou vyhlášeny na dobu neurčitou. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.
6. Způsob platby
Objednané zboží můžete zaplatit těmito způsoby:
6.1. Hotově při převzetí:
platba při převzetí zboží (dobírka, osobní odběr). Zvolíte-li v průběhu objednávky platbu při převzetí zboží, uhradíte zásilku pracovníkovi České pošty v hotovosti nebo můžete uhradit platební kartou. V hotovosti také můžete uhradit zásilku v případě osobního odběru na některém z našich výdejních míst.
6.2. Převodem na účet - standardní platba
V případě platby převodem je nutné objednávku před expedicí uhradit. Platbu prosím odešlete na jeden z dvou našich bankovních účtů vedených u ČSOB nebo MBank, variabilním symbolem (VS) platby je číslo objednávky. Před odesláním platby prosím pečlivě zkontrolujte zadané údaje, předejdete tak komplikacím s vyřízením objednávky. Objednané zboží v případě platby převodem expedujeme po připsání platby na náš účet. Pokud chcete expedici urychlit, pošlete prosím na e-mailovou adresu info@bigmall.cz potvrzení o dokončené platbě a číslo objednávky.
6.3. Převodem z účtu - online platba: platba přes platební bránu (platby kartou - VISA, Mastercard, Edenred, online tlačítky, online převodem).
Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
6.4 Platba Sodexo kartou - platbu lze uhradit pomocí benefitních karet FLEXI PASS a MULTI PASS.
Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí majetkem prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží kupujícím.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Kupující souhlasí s tím, že mu EET účtenka bude vytištěna na faktuře v případě, že kupující použije k zaplacení zboží v hotovosti na kamenné prodejně.
6.5. Daňový doklad zasíláme zcela automaticky spolu se zbožím, nebo si můžete vyžádat elektronický doklad, který je v souladu se zákony ČR a je plně dostačující pro daňovou evidenci i účetnictví.
7. Způsob plnění
Zboží dodáváme prostřednictvím České pošty, WEDO, GLS umožňující platbu v hotovosti při převzetí zásilky. Možný je také osobní odběr ve výdejních místech Zásilkovny a Uloženky.
7.1. Osobní odběr
7.1.1. Máte-li v okolí jedno z výdejních míst, které provozuje společnost Uloženka s.r.o. nebo Zásilkovna s.r.o. můžete si objednané zboží vyzvednout osobně. Osobní odběr je stejně rychlý jako expedice Českou poštou – zboží skladem je připraveno k vyzvednutí většinou hned následující pracovní den.
7.1.2. Zásilka je pro vás na výdejním místě připravena 7 dnů. Na výdejních místech je možné platit v hotovosti nebo pokud to výdejní místo umožňuje, platební kartou.
7.1.3. Vždy vyčkejte na e-mailovou zprávu a SMS od nás, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
7.2. Česká pošta
7.2.1. Pošta garantuje dodání zásilky do 24 hodin. Jestliže Vás nezastihl doručovatel České pošty, zůstane zásilka na vaší dodací poště uložena 7 dnů.
7.2.2. Pokud si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Zásilku, která se nám vrátí zpět jako nevyzvednutá, vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme 99 Kč nebo dle dohody.
7.2.3. Po expedici se můžete na náš email info@bigmall.cz obrátit na číslo podané zásilky, pod kterým dohledáte na stránkách České pošty aktuální stav doručení.
8. Doba dodání
8.1. Zboží, které je skladem, je expedováno v závislosti na způsobu dodání dle níže zobrazené tabulky:
Dopravce | Předpokládaná doba doručení |
Česká pošta | 1-2 pracovní dny |
Kurýrní služba WEDO | 1-2 pracovní dny |
Kurýrní služba GLS | 1-2 pracovní dny |
Osobní převzetí Zásilkovna.cz | 1-2 pracovní dny |
Osobní převzetí Ulozenka.cz | 1-2 pracovní dny |
Předpokládaná doba doručení se počítá od chvíle, kdy je zásilka odeslána, nikoli od momentu uskutečnění objednávky.
Pozn.: Výše uvedené doby se vztahují na pracovní dny. Česká pošta nám garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Ve výjimečných případech se může zásilka zpozdit.
8.2. Zboží, které není momentálně skladem, dodáváme zpravidla do týdne. Pokud by ve výjimečných případech došlo ke zdržení zásilky, budeme Vás kontaktovat nebo se můžete dotázat na stav objednávky elektronickou formou nebo telefonicky.
9. Náklady na dodání zboží
9.1. Dopravné a balné je u objednávek nad 2500 Kč bez DPH zdarma. V případě poštovného zdarma si vyhrazujeme právo zaslat zboží námi vybraným dopravcem. Dobírečné je zpoplatněno (viz. níže).
9.2. K objednávkám do 2500 Kč platíte náklady na přepravu, což je poštovné a balné, resp. poplatek za osobní odběr v případě externího poskytovatele. K ceně zboží jsou v závislosti na způsobu doručení účtovány tyto částky:
Způsob dodání:
Objednávka do 2.500 Kč při platbě předem: Česká pošta 79 Kč, WEDO (IN-TIME) 69 Kč. V případě dobírečného je navýšení +15 Kč (WEDO) a +69 Kč (Česká pošta).
Osobní odběr pobočky Uloženka: při platbě předem 59 Kč, objednávka nad 1500 Kč je zdarma. V případě dobírečného je navýšení +15 Kč.
Osobní odběr na adrese obchodu: zdarma.
Osobní odběr Zásilkovna: při platbě předem 69 Kč, doběrečné činí příplatek 15 Kč.
Při platbě Sodexo kartou - je účtován manipulační poplatek 29 Kč. Zákazník touto platební metodou rovněž ztrácí možnost dopravy zdarma na adresu nebo výdejního místa.
9.3. V případě, že dojde k vrácení odeslané zásilky (nepřevzetí zásilky zákazníkem) a zákazník požádá o jeho opětovné zaslání, bude účtován paušální poplatek ve výši 99 Kč nebo dle dohody.
10. Práva z vadného plnění, práva ze záruky a podmínky pro uplatňování těchto práv (Reklamační řád)
A. (ZÁKONNÁ) ODPOVĚDNOST ZA JAKOST PŘI PŘEVZETÍ
10.1. Ustanovení této části A. o zákonné odpovědnosti za jakost při převzetí se uplatní v případě, že kupujícím je spotřebitel. Jde-li o nákup ze strany podnikatele, uplatní se obecná ustanovení o kupní smlouvě dle § 2099 a násl. NOZ (práva z vadného plnění).
10.2. Rozsah odpovědnosti.
V rámci odpovědnosti za jakost při převzetí odpovídáme, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme, že v době, kdy jste zboží převzali má zboží vlastnosti, které byly ujednány, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které jsme my nebo výrobce popsali nebo které jste očekávali s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy námi prováděné, se zboží hodí k účelu, který pro její použití uvádíme nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
10.3. Doba k uplatnění vad.
Jako kupující jste oprávněni uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Projeví-li se vada v období od šesti do dvaceti čtyř měsíců od převzetí, je nutno přítomnost vady v době převzetí prokázat.
10.4. Nároky z vad.
10.4.1. Nemá-li věc vlastnosti stanovené výše, můžete jako kupující požadovat dodání nové věci bez vad (tj. výměnu věci), pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, můžete požadovat jen výměnu součásti. není-li to možné, můžete odstoupit od smlouvy (a žádat vrácení peněz). Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, máte právo na bezplatné odstranění vady, vedle práv dle písm. a) a b) (tj. neodstoupíte-li od smlouvy nebo neuplatníte-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci) můžete požadovat přiměřenou slevu. Máte právo na přiměřenou slevu i v případě, že nemůžeme dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy jako spotřebiteli působilo značné obtíže.
10.4.2. V případě opakovaného výskytu opravitelné vady po opravě nebo pro větší počet opravitelných vad, máte právo na: dodání nové věci, nebo výměnu součásti, nebo právo od smlouvy odstoupit.10.5. Podmínky uplatnění vad
10.5.1. Pro uplatnění vad nejsou žádné zvláštní podmínky, kromě podmínek uvedených v této části A, tj. zejména zaslání zboží zpět na naší adresu, popsání vady a volby práva z odpovědnosti za vady.
10.5.2. Jestliže již došlo k vybalení kontaktní čočky z přepravního pouzdra (blisteru), je nutné, aby byla čočka zaslána v pouzdru s roztokem. Pokud nebude tento postup dodržen, je možné, že dojde v průběhu přepravy k poškození v rozsahu, který neumožní řádné posouzení reklamovaného zboží.
10.6. Vady se uplatňují u prodávajícího na adrese
Jan Kotík - SWIFT
Dělnická 661
500 04 Hradec Králové
10.7. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající strana v písemné formě, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace (popis vady) a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
10.8. Průběh reklamace
10.8.1. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady.
10.8.2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
10.8.3. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.
10.8.4. O vyřízení reklamace je prodávající spotřebitele vyrozumět a kupující je povinen zboží převzít.
10.8.5. Po vyřízení reklamace prodávající kupujícímu vydá písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
10.8.6. Pro uplatnění vad zboží (reklamaci) můžete použít i tento formulář zde.
B. (SMLUVNÍ) ZÁRUKA ZA JAKOST
10.9. Úprava v této části B se použije jak na smlouvy uzavřené se spotřebiteli, tak s podnikateli.
10.10. Prodávající poskytuje smluvní (dobrovolnou) záruku za jakost pouze v případě, že je na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. V takovém případě se prodávající zavazuje, že věc bude po danou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.
10.11. Ustanovení čl. 10.4 až 10.8.6 uvedeny výše u odpovědnosti za jakost se v takovém případě použijí ve stejném rozsahu.
12. Náklady na prostředky komunikace na dálku
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky se neliší od vaší základní sazby.
13. Poučení spotřebitele o právu na odstoupení od smlouvy
13.1. Do 14 dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoli sankce.
13.2. Máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.
13.3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, společnost Jan Kotík - SWIFT, IČ: 73577855, Dělnická 661, 500 04 Hradec Králové, a to formou jednostranného právního jednání dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
Jan Kotík - SWIFT
Dělnická 661
500 04 Hradec Králové
nebo e-mailem na adresu reklamace@bigmall.cz.
13.4. Pro lepší orientaci uvítáme, jestli v odstoupení uvedete číslo objednávky, resp. variabilní symbol faktury. Tento údaj však není povinný.
13.5. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
13.6. Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčili jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.
13.7. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.
13.8. Místo vrácení platby můžete požadovat dodání jiného zboží dle Vašeho výběru, pokud nás o Vašem rozhodnutí včas informujete, nejlépe již spolu s odstoupením od smlouvy.
13.9. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese
Jan Kotík - SWIFT, Dělnická 661500 04, Hradec Králové
13.10. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
13.11. Přímé náklady spojené s vrácením zboží nesete Vy. Veškeré zboží nabízené na našich stránkách může být ze své podstaty vráceno obvyklou poštovní cestou, proto Vám nevzniknou jiné náklady na navrácení zboží než poštovné.
13.12. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
13.13. Právo na odstoupení jak uvedeno výše nevzniká u smluv na zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele a zboží, které podléhá rychlé zkáze.
14. Mimosoudní vyřizování stížnosti spotřebitelů
Mimosoudní řešení sporů je možné zejména prostřednictvím (i) dohody (ii) mediace či (iii) rozhodčího řízení a je založeno na dobrovolné účasti obou stran. Máte právo se na nás obrátit s jakoukoli stížností a žádostí o mimosoudní řešení sporu, a to na adresy, resp. emailové adresy uvedeny výše.
15. Orgán dohledu nebo státního dozoru
Se svou stížností se můžete obrátit i na Českou obchodní inspekci (dále jen „ČOI“), která je dozorovým a kontrolním orgánem státní správy na úseku práv spotřebitele. Podnět ČOI můžete podat i prostřednictvím internetových stránek ČOI.
16. Uložení smlouvy a přístup k ní
Uzavřená smlouva je námi archivována za účelem jejího splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Na požádání Vám k ní umožníme přístup. Smlouva je také součástí emailové zprávy, kterou potvrzujeme Vaší objednávku.
17. Jazyk smlouvy
Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
18. Technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy a opravování chyb objednávky
18.1. Vytvoření objednávky. V tomto kroku vyberete požadované zboží, příp. jeho vlastnosti a počet kusů.
18.2. Kontrola objednávky. Před dokončením objednávky máte vždy možnost objednávku zkontrolovat a případně se vrátit se o krok zpět a změnit, resp. opravit vstupní údaje zadané při realizaci objednávky, zejm. upravit množství objednávaného zboží či přidat další výrobek. Celá objednávka a její cena bude následně automaticky aktualizována.
18.3. Odeslání objednávky. Objednávku odešlete elektronickou formou. Objednávka se považuje za návrh smlouvy.
18.4. Potvrzení o přijetí objednávky. Po obdržení objednávky Vám potvrdíme její doručení. Potvrzení zašleme na emailovou adresu, kterou jste zadali. Doručením potvrzení dochází k uzavření smlouvy. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Podáním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte.
19. Stažení obchodních podmínek a smlouvy
Obchodní a reklamační podmínky jsou ke stažení zde. Znění smlouvy je součástí emailové zprávy, kterou potvrzujeme Vaší objednávku.
20. Ochrana osobních údajů
20.1.ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ochrana osobních údajů
Pokud jste naším zákazníkem, odběratelem novinek nebo návštěvníkem webu, svěřujete nám své osobní údaje. Jan Kotík, IČO 73577855, DIČ CZ8112263049, se sídlem Dělnická 661/3, 500 04 Hradec Králové, zapsaná v fyzická osoba je v evidenci Živnostenského úřadu v Hradci Králové, evidenční číslo v Živ. rej.: 30999 (dále jen „Jan Kotík“) odpovídá za jejich ochranu a zabezpečení. Na této stránce se můžete seznámit s ochranou osobních údajů, zásadami a právy, které máte v souvislosti s GDPR (Nařízení o ochraně osobních údajů).
Kdo je správce?
Správcem je Jan Kotík - Vaše údaje zpracováváme jako správce, tj. určujeme, jak budou osobní údaje zpracovávány a za jakým účelem, po jak dlouhou dobu a vybíráme případné další zpracovatele, kteří nám se zpracováním budou pomáhat.
Kontaktní údaje
Pokud se na nás budete chtít v průběhu zpracování obrátit, můžete nás kontaktovat na tel. čísle 605 435 231 nebo na e-mailu info@bigmall.cz. Prohlašujeme, že jako správce vašich osobních údajů splňujeme veškeré zákonné povinnosti vyžadované platnou legislativou, zejména zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR, a tedy že:
-
-
-
- budeme zpracovávat vaše osobní údaje jen na základě platného právního důvodu, a to především oprávněného zájmu, plnění smlouvy, zákonné povinnosti či uděleného souhlasu,
- plníme dle článku 13 GDPR informační povinnost ještě před zahájením zpracování osobních údajů,
- umožníme vám a budeme vás podporovat v uplatňování a plnění vašich práv podle zákona o ochraně osobních údajů a GDPR.
-
-
Rozsah osobních údajů a účely zpracování
Zpracováváme osobní údaje, které nám svěříte sami, a to z následujících důvodů (pro naplnění těchto účelů):
- prodej zboží, dárkových poukazů
Vaše osobní údaje v rozsahu: jméno, e-mail, fakturační adresa, telefon a v případě dodání doručovací službou i zasílací adresu nezbytně potřebujeme k plnění smlouvy (např. doručení objednaného zboží) - vedení účetnictví
Jste-li zákazníky, vaše osobní údaje (fakturační údaje) nezbytně potřebujeme, abychom vyhověli zákonné povinnosti pro vystavování a evidenci daňových dokladů. - marketing - zasílání newsletterů
Vaše osobní údaje (e-mail a jméno), využíváme za účelem přímého marketingu - zasílání obchodních sdělení. Jste-li naším zákazníkem, děláme tak z oprávněného zájmu, neboť důvodně předpokládáme, že vás naše novinky zajímají, a to po dobu 3 let od poslední objednávky. Pokud nejste naším zákazníkem, zasíláme vám newslettery jen na základě vašeho souhlasu, po dobu 3 let od udělení. V obou případech můžete tento souhlas odvolat použitím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu.
Cookies
Při procházení našich webových stránek zaznamenáváme vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte a ze které stránky přicházíte. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věříme, že díky tomu vám můžeme nabídnout ještě lepší služby. Cookies pro cílení reklamy budou zpracovávány jen na základě vašeho souhlasu. Naše webové stránky lze procházet také v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete na svém počítači zakázat přímo v .
Zabezpečení a ochrana osobních údajů
Chráníme osobní údaje v maximální možné míře pomocí moderních technologií, které odpovídají stupni technického rozvoje. Chráníme je jako kdyby byly naše vlastní. Přijali jsme a udržujeme veškerá možná (aktuálně známá) technická a organizační opatření, která zamezují zneužití, poškození nebo zničení vašich osobních údajů.
Předání osobních údajů třetím osobám
K vašim osobním údajům mají přístup naši zaměstnanci a spolupracovníci. Pro zajištění konkrétních zpracovatelských operací, které nedokážeme zajistit vlastními silami, využíváme služeb a aplikací zpracovatelů, kteří umí data ochránit ještě lépe než my a na dané zpracování se specializují.
Jsou to následující společnosti a poskytovatelé platforem:
Předání údajů spojené s vyřízením objednávky v závislosti na výběru způsobu platby a dopravy může proběhnout se společnostmi:
-
-
-
- Česká pošta, s.p., CZ47114983
- Uloženka s.r.o., CZ24299162
- Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. CZ61329266
- General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., CZ26087961
- Zásilkovna s.r.o., CZ28408306
- WE|DO CZ S.R.O., IČO: 08313628
- ComGate Payments, a.s., IČO: 27924505
-
-
Předávání údajů spojené s marketingovými službami:
-
-
-
- Facebook Ireland Limited, IE9692928F
- Google Ireland Limited, IE6388047V
- Heureka Shopping s.r.o., CZ02387727
- Seznam.cz, a.s., CZ26168685
-
-
Je možné, že se v budoucnu rozhodneme využít další aplikace či zpracovatele pro usnadnění a zkvalitnění zpracování.
Předávání dat mimo Evropskou unii
Veškeré zpracování osobních údajů bude prováděno na území EU.
Vaše práva v souvislosti s ochranou osobních údajů
V souvislosti s ochranou osobních údajů máte řadu práv. Pokud budete chtít některého z těchto práv využít, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: info@bigmall.cz.
Máte právo na informace, které je plněno již touto informační stránkou se zásadami zpracování osobních údajů.
Díky právu na přístup nás můžete kdykoli vyzvat a my vám doložíme ve lhůtě 14 dní, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč.
Pokud se u vás něco změní nebo shledáte své osobní údaje neaktuální nebo neúplné, máte právo na doplnění a změnu osobních údajů.
Právo na omezení zpracování můžete využít, pokud se domníváte, že zpracováváme vaše nepřesné údaje, domníváte se, že provádíme zpracování nezákonně, ale nechcete všechny údaje smazat nebo pokud jste vznesl námitku proti zpracování. Omezit můžete rozsah osobních údajů nebo účelů zpracování. (Např. odhlášením z newsletteru omezujete účel zpracování pro zasílání obchodních sdělení.)
Právo na výmaz (být zapomenut)
Vaším dalším právem je právo na výmaz (být zapomenut). V takovém případě vymažeme veškeré vaše osobní údaje z našeho systému i ze systému všech dílčích zpracovatelů a záloh. Na zajištění práva na výmaz potřebujeme 28 dní. V některých případech jsme vázáni zákonnou povinností, a např. musíme evidovat vystavené daňové doklady po lhůtu stanovenou zákonem. V tomto případě tedy smažeme všechny takové osobní údaje, které nejsou vázány jiným zákonem.
Stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů
Pokud máte pocit, že s vašimi údaji nezacházíme v souladu se zákonem, máte právo se se svou stížností kdykoli obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Budeme rádi, pokud nejprve budete o tomto podezření informovat nás, abychom mohli případné pochybení napravit.
Odhlášení ze zasílání newsletterů a obchodních sdělen
E-maily s nabídkami na akční, výprodejové, doplňkové a nové zboží a služby vám zasíláme, jste-li náš zákazník, na základě našeho oprávněného zájmu. Pokud zákazníkem ještě nejste, posíláme vám je jen na základě vašeho souhlasu. V obou případech můžete ukončit odběr e-mailů stisknutím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném e-mailu.
Mlčenlivost
Dovolujeme si Vás ujistit, že naši zaměstnanci i spolupracovníci, kteří budou zpracovávat Vaše osobní údaje, jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení Vašich osobních údajů. Tato mlčenlivost přitom trvá i po skončení závazkových vztahů s námi. Bez vašeho souhlasu nebudou vaše osobní údaje vydány žádné jiné třetí straně.
Tyto zásady zpracování osobních údajů platí od 1.11.2021.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 1.11.2021.